vrijdag 13 juni 2008

Toekomstplannen

Jaar 3 zal staan voor veel nieuwe dingen. Stage lopen bij een bedrijf in de branche en minors. Omdat ik mijn minors in Zweden ga doen is dit sowieso een grote stap. Een nieuwe ervaring, niet alleen op het gebied van onderwijs, maar het is een grote ontwikkeling op het gebied van leven. Ik kijk er erg naar uit en hoop er met veel plezier en ervaringen weer vandaan te komen.
Daarnaast natuurlijk mijn stage. Hoewel ik dit vreselijk eng vind kijk ik er ook wel weer naar uit. Hoe zou het zijn om nu eens echt aan het werk te gaan. Met veel meer verantwoordelijkheid, maar ook veel vrijheid. Ik ben ontzettend benieuwd hoe mijn stage uit zal gaan pakken.
Voor jaar drie moet ik nog mijn stagestart document in orde maken en zorgen dat ik minimaal 100 punten heb om op stage te mogen. Dit blok gaat alles ontzettend goed, dus ik voorzie zelf geen problemen.

Geen opmerkingen: