donderdag 12 juni 2008

Mijn stage en differenciatieminors

Deze periode is de periode van keuzes. Ga je op stage of ga je eerst minors volgen. Ik ga eerst stage lopen omdat ik mijn minors het tweede half jaar in Zweden ga volgen. Ik heb nog geen flauw idee welke minors, maar daar hoop ik doormiddel van een stage achter te komen. Als je dan uiteindelijk de keuze Stage of Minor helemaal voor jezelf hebt uitgedokterd ben je nog niet klaar. Dan is het van belang welke stage of minors je gaat doen. In mijn geval een stage. Ik vind het heel lastig om iets te zoeken en weet niet heel goed wat bij me past. Ook weet ik nog niet welke kant ik graag op wil.
De activiteiten in blok 3 zijn zo gepland dat je keuze er makkelijker door wordt. In deze periode vind je wederom een evaluatie naar aanleiding van een gesprek met Mevrouw Smit, Stage onderzoek en mijn tweede ABC verslag. In dit hoofdstuk hoort ook een motivatie voor je minors, maar omdat ik nog geen minors ga volgen ontbreekt dit kopje bij mij.

Geen opmerkingen: