donderdag 12 juni 2008

Mijn ideale stage

In jaar 3 moeten we allemaal gaan stagelopen. Voor veel mensen si dit de eerste keer en dat is dus best spannend. Ik heb tijdens mijn MBO Onderwijsassistent ook stage gelopen. Dit was op een basisschool. Ik vond dit nooit moeilijk. Toch kijk ik er stiekem wel tegenop dat ik straks binnen een serieus bedrijf stage moet gaan lopen. Op school is alles een stuk minder serieus en lijkt alles makkelijker. Binnen een bedrijf zijn fouten ook echt fouten.
Aan de andere kant kijk ik wel uit naar mijn stage periode. Ik sta open om veel te leren en heb daar dan ook echt zin in. Ik zoek een veelzijdige stage omdat ik nog niet precies weet welke richting ik op wil. Ik hoop dat een stage daar wat duidelijkheid in kan scheppen.
In dit deel van mijn verslag vind je een uitgebreid overzicht van het inspiratiespel, een kort verslag van de carrièredag en mijn eerste ABCverslag.

Geen opmerkingen: