vrijdag 13 juni 2008

Merktemplate

Mijn merktemplate van het begin van het jaar mist nog in mijn verslag. Hier kwam ik achter toen ik mijn verslag aan het nalezen was. Daarom zal ik deze hieronder plaatsen en dan de nieuwe eronder zetten met daarbij de motivatie wat er veranderd is en waarom.
Eigenlijk zijn mijn merktemplates vrijwel gelijk. In de buitenste rand staat wat ik allemaal al heb gedaan en bereikt. De succesvolle stage staat voor mijn trip naar Amerika. Dit heb ik gedaan voor mijn studie onderwijsassistent. Ik heb voor twee bedrijven de huisstijl ontworpen. Daarnaast heb ik in mijn eerste jaar mijn propedeuse Communicatie gehaald. Mijn kernwaarden zijn slim, betrouwbaar, zelfverzekerd, zelfbewust, een streber en punctueel. Als ik iets doe, doe ik het graag goed. De uitstraling en stijl die ik daarbij vind passen is zekerheid en professionaliteit. De twee woorden in het midden zijn woorden waar ik me aanvast houdt voor de toekomst. Zowel opgeleid als creatief. Ik ben creatief en hoop dit in de toekomst niet kwijt te raken. Daarnaast ben ik bezig met een opleiding en nog lang niet uitgeleerd.

Mijn nieuwe template bevat alleen NEWb waar ik erg veel van geleerd heb. Ik heb dit ook met een 9 afgerond en daar ben ik erg blij mee. Iets anders dat over een jaar in mijn template moet staan is Zweden. Ik kijk hier nu al ontzettend naar uit, daarom staat het vooruitzicht alvast in mijn merktemplate.

Geen opmerkingen: