donderdag 12 juni 2008

En nu is het tijd voor Jaar 2

Inmiddels is het juni 2008. Tijd voor een nieuw jaaroverzicht voor SLB. Het tweede jaar van mijn opleiding is bijna afgelopen en alles wat ik dit jaar voor SLB heb gemaakt kun je hieronder terug vinden.
De werkwijze is niet moeilijk als je deze eenmaal door hebt. De inhouds opgave staat per Label aangegeven. Dan begin je binnen dat label onderaan met lezen. Dit is omdat een blog nieuwste berichten eerst post. De inhoudsopgave staat ook per label weer aangegeven. Deze staat wel steeds bovenaan de pagina omdat deze als laatst is toegevoegd.

K periode 1 jaar 2
Het merk IK

Gesprek met Marion Smit
Waarom deze studie
Werken aan mezelf


Het merk Ik
Moodboard
Logo
Wie was ik in de middeleeuwen
De elementen
Wat wilde ik toen ik klein was worden


Persoonlijk OntwikkelingsPlan
Persoonlijk
Teamfunctioneren
Beroepsontwikkeling


L periode 2 jaar 2
Mijn ideale stage!

Inspiratie spel
Mijn gekozen inspiratiebronnen
Mijn gekozen activiteiten
Mijn gekregen activiteiten
Mijn gekozen voorwaarden
Mijn belemmeringen


Carrièredag

ABC verslag - Keuzeactiviteit
Activiteit
Bewuste keuzes in de uitvoering
Concluisie

M periode 3 jaar 2
Mijn stage en differentiatieminors


Vervolg gesprek met Marion Smit
Welke minors wil ik
Wat zoek ik in een stage


Stage onderzoek
Wat vond ik van de stage
Interview
Krantenartikel


Motivatie voor mijn minor keuzes

ABC verslag - Keuzevak
Activiteit
Bewuste keuzes in de uitvoering
Concluisie


N periode 4 jaar 2
Digitaal jaarboek

Ervaringen dit jaar
Leerzaamste beroepsrol
Leerdoelen
SLBchecklist voor de Regie over je studie


Kwaliteitenspel
Ontvangen Kwaliteiten
Eigen kwaliteiten
Ontvangen vervormingen
Eigen vervormingen


Toekomstplannen

Evaluatie laatste gesprek met Marion Smit

Merktemplate
Begin van het jaar
Eind van het jaar

Geen opmerkingen: