donderdag 7 juni 2007

Wie ben ik?


Wie ben ik?
Richtsje, 19 jaar en geboren in Friesland.
Ik heb daar tot mijn 18e gewoond met mijn ouders en twee zusjes, Jildou (21) en Lycke (17). Lycke is ook degene die op 2 foto's staat in de balk bovenaan deze site. Naast mijn zusjes heb ik ook mijn trouwe kater Meneer Max (Foto). Hij is mijn kat maar ik heb hem bij mijn ouders gelaten toen ik naar de Randstad verhuisde.
Na de basisschool ben ik MAVO-HAVO gaan doen om door te kunnen stromen naar de HAVO. Met HAVO 4 ben ik halverwege het jaar gestopt en ben een half jaar gaan werken. Na de zomervakantie, die voor mij dus geen vakantie was, ben ik MBO Onderwijsassistent gaan doen. Leuke opleiding maar werken met kinderen bleek uiteindelijk niet mijn ding.
Ik heb de opleiding afgemaakt omdat ik toch graag naar het HBO wilde en na driehonderdduizenden1 beroepskeuze testen kwam ik uit op de studie communicatie. Die ben ik gaan volgen in Rotterdam omdat ik vond dat ik toe was aan het uitslaan van mijn vleugeltjes en lekker mijn eigen gang te gaan.
De studie en het wonen in de Randstad bevalt me goed. Om het eerste jaar af te kunnen ronden moet ik een digitaal portfolio aanmaken. Vandaar dat ik jullie vermoei met deze gezellige verhaaltjes

Geen opmerkingen: