donderdag 7 juni 2007

Inleiding

Op dit blog vind je mijn online portfolio.
September 2006 ben ik begonnen met mijn opleiding communicatie op de hogeschool InHolland te Rotterdam. Ben geboren en getogen in Friesland en een studie in Rotterdam was dan ook een behoorlijke stap.
Nu, bijna een jaar later, heb ik gelukkig nog geen spijt gehad van mijn keuze. Verandering van omgeving is goed voor me geweest en ik heb veel leuke nieuwe contacten opgedaan. Ook de keuze van opleiding is me zeer goed bevallen. In 4 verschillende Periodes hebben we kennis gemaakt met verschillende takken van communicatie. Natuurlijk bevalt het ene beter dan het andere maar dat zie ik als een pluspun. Het maakt het makkelijker om een toekomstbeeld te schetsen omdat de breedte van de studie op deze manier stadig aan toch wordt ingedamd.

In dit portfolio vind je een algemeen gedeelte, 4 verschillende gedeeltes en een persoonlijk gedeelte (korte kennismaking).

Geen opmerkingen: