donderdag 7 juni 2007

Wat hebben we gedaan?

GROEPSPROJECT
In het eerste blog kreeg je een zestal onderwerpen waar je 1 uit kon kiezen. Het ging om maatschappelijke problemen die door middel van verschillende campagnes moesten worden opgelost. Onze groep koos voor een campagne tegen alcohol. De jeugd drinkt te veel en dit is een groeiend probleem.
We besloten dit probleem aan te pakken met een campagne. Hierbij hoorde een commercial en de slogan "teveel alcohol eist zijn tol". Van de commercial is ook een demo gemaakt die is vertoont op de eindpresentatie. Op de foto zie je een shot van deze commercial.

MANAGEMENT VAARDIGHEDEN
Tijdens management vaardigheden kwam schrijven en presenteren aan bot. Dit vak ging met weining moeite gepaard. Vooral het presentatie gedeelte had ik al gehad op mijn vorige opleiding en met schrijven heb ik nooit veel moeite gehad.

THEORIE
De theorie dit blok sloot aan op projectmanagement en het stukje marketing dat we nodig hadden voor de onderbouwing van onze campagne. Beide theorielessen sloten vrij goed aan bij de theorie en hebben eveneens als de praktijklessen van management vaardigheden weinig problemen opgeleverd. De hoeveelheid werk schrok in de eerste instantie behoorlijk af maar het was met het was goed te doen. Maar zaak was wel dat je de lessen goed volgde.

Geen opmerkingen: