donderdag 7 juni 2007

Wat vind ik leuk?

Mijn hobby's...
Leuk kopje, want ik heb niet echt een idee. Lezen, Schrijven, Films, het is allemaal vrij standaard.
Ik schrijf al zolang als ik me kan herrinneren. Gedichtjes, verhaaltjes en gewoon, eigenlijk alles wat in mijn hoofd opkomt. Daarom heb ik ook niet heel veel moeite met het maken van dit blog. Het kost wat tijd maar ik heb er plezier in en het voelt niet heel erg als een vervelend en saaie huiswerk opdracht. Het maken van dit blog stimuleert ook mijn creativiteit.
Ik zit ook veel achter de computer om me dit soort dingen, blogs, photoshop, dreamweaver, eigen te maken. Dus ook dat zou ik nog onder het kopje hobby's kunnen plaatsen.
Een stapper ben ik wel geweest, ik had mijn periodes. Momenteel zit ik zaterdagavond toch liever met een boek of film op de bank.

Geen opmerkingen: