vrijdag 8 juni 2007

Wat heb ik geleerd?

Bij onderzoek komt het programma SPSS naar voren. Wij moesten met dit programma werken en gezien het voor mij helemaal nieuw was is dit toch iets dat ik wel geleerd heb. Ik zou er nu nog steeds mee kunnen werken, wat voor mij duidelijk maakt dat ik mezelf de vaardigheid goed eigen heb gemaakt.
Zoals boven aangegeven staat heb ik van de theorie weinig opgestoken. Maar toch voldoende om het tentamen te maken.
Financieel management is een vak dat mij niet erg ligt. Ik heb me kapot geleerd de eerste keer en haalde een 5.3. De herkansing heb ik nog wat harder geleerd en toen gelukkig een voldoende gehaald. Meer zit er op dat gebied niet in voor mij en ben blij dat ik het af heb kunnen sluiten.

In het groepsgebeuren heb ik geleerd dat je vroegtijdig met meelifters moet afrekenen. Eigenlijk werd dit me al in het eerste blok duidelijk. In dit blok heb ik het in de praktijk gebracht en dat is me toch goed bevallen.
Verder is in de laatste week practisch heel me groep uitgevallen. Dit was latstig werken maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen.. Hier zou ik van moeten leren dat je niet alles op het laatste moment moet doen, maar dat lijkt in mijn leven nog steeds vrij onmogelijk.

Geen opmerkingen: